Dynamic Personal Coaching wil goede en persoonlijke zorg leveren. Onze medewerkers werken vanuit hun opleiding en ervaring aan zorg van hoge kwaliteit. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent of een klacht hebt. Dan horen we dat graag van jou. We kunnen dan jouw klacht oplossen én onze dienstverlening verbeteren!

We nemen je klacht altijd serieus en zoeken samen naar een goede oplossing. Onze klachtenregeling helpt daarbij:

  • Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

  • Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt. 

  • Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op. 

  • Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen. 

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.



klachtenportaal zorg
.

over ons bottom

bottom

Zelfstandig wonen?


  • Studio’s inclusief begeleiding

    Studio’s inclusief begeleiding

    Dynamic Personal Coaching kan een cliënt een studio aanbieden om (begeleid) zelfstandig te wonen. Naast onze individuele begeleiding krijgt een cliënt ook ondersteuning van een woonbegeleider (meestal in de avonduren). De woonbegeleider is het eerste aanspreekpunt en ondersteunt in praktische zaken. Wilt u meer weten?

    Neem dan contact met ons op.